|
03.06.2013
Тепер Mobil Ultra замість Esso Ultra
У червні 2013 року продукт Esso Ultra 10W-40 змінить свою назву на Mobil Ultra 10W-40.
Новий імідж. Колишня якість. Тепер Mobil Ultra замість Esso Ultra.
Результат дослідження споживчої аудиторії
Російський ринок мастильних матеріалів розвивається все більш стрімкими темпами. При цьому синтетичні мастильні матеріали більш повно відповідають вимогам двигунів сучасних автомобілів і постійно збільшується число водіїв більш молодого покоління.
Компанія ExxonMobil прагне слідувати основним тенденціям ринку, посилюючи позиції асортиментної пропозиції Mobil, флагманським брендом якої є Mobil 1, світовий лідер серед синтетичних моторних масел.
Ми підсилюємо асортиментну пропозицію Mobil
Ключовою умовою досягнення цієї мети є здійснення глобальної стратегії «єдиного бренду» - Mobil. У зв'язку з цим всі продукти, що випускаються під брендом Esso, будуть виведені з ринку в червні 2013 року.
У той час як компанія ExxonMobil впевнена в тому, що більшість покупців Esso природним чином перейдуть на аналогічні продукти Mobil Super, їй було прийнято рішення про прямій заміні самого ходового продукту Esso Ultra 10W-40 новим Mobil Ultra 10W-40. Ці зміни принесуть користь, як Вам, так і Вашим клієнтам.
Від Esso Ultra до Mobil Ultra
Як представник фірми, що займається продажами продуктів Esso, Ви напевно усвідомлюєте цінність бренду Esso Ultra та економічні вигоди від реалізації даних продуктів. Проте ми переконані, що оновлений асортимент під єдиним брендом Mobil займе ще більш вигідну позицію на ринку. Враховуючи той факт, що виробництво і постачання продуктів Esso закінчаться цього літа, Вам необхідно вже зараз почати готувати своїх покупців до переходу з Esso Ultra 10W-40 на Mobil Ultra 10W-40. Ми надамо Вам підтримку на кожному етапі даного процесу.
Плавний перехід
Для забезпечення плавного переходу Ваших покупців від одного продукту до іншого, ми повідомимо їм про зміну назви моторного масла за допомогою розміщення інформації на каністрах, рекламних плакатах та інформаційних матеріалах в точках продажів.
Щоб бути повністю впевненими в тому, що Ви збережете лояльність максимального числа покупців Esso, моторне масло Mobil Ultra 10W-40 буде просуватися на ринку в рамках кампанії ‘Новий імідж. Колишня якість. Тепер Mobil Ultra замість Esso Ultra’
На новій упаковці Mobil Ultra збережеться приставка 'Ultra', зображення тигра, синій колір каністри і фірмовий червоний колір етикетки. Завдяки цьому нам вдасться ще раз підтвердити, що новий продукт гарантує колишні стандарти якості та основні цінності бренду Esso Ultra. І що найважливіше, новий продукт буде носити більш відоме ім'я Mobil.
Переконайте Ваших покупців перейти на Mobil Ultra
Для того щоб проінформувати своїх існуючих покупців і залучити нових, тим самим збільшуючи попит на Mobil Ultra 10W-40, Вам буде надана повна підтримка з нашого боку як Вашого дистриб'ютора ExxonMobil.
Що не менш важливо, компанія ExxonMobil також забезпечить підтримку у вигляді маркетингової і рекламної кампанії, яка буде запущена на початку 2013 року і триватиме протягом року і далі.
Будь ласка, ознайомтеся з доданою інформаційною презентацією, почніть необхідні приготування з інтеграції нового бренду Mobil у свій план продажів мастильних матеріалів і сміливо дивіться у майбутнє.
|
|