Лого Ніко Трейдинг
Ласкаво просимо! | Реєстрація          
Рус   |   Укр
	
	
Маркетингове дослідження ExxonMobil проблем виробників сталі в регіоні Європа, Африка і Близький Схід
З гордістю представляємо
Logo Mobil

Підписка на новини

Підпишись на розсилку і регулярно отримуй свіжі новини!

Підписатись
Посилання
Бюлетені безпеки
Бюлетені тех. даних
Mobil ServSM Lubricant Analysis
 
Маркетинговое исследование ExxonMobil проблем производителей стали в регионе Европа, Африка и Ближний Восток
01.07.2015

Маркетингове дослідження ExxonMobil проблем виробників сталі в регіоні Європа, Африка і Близький Схід

Майже кожна друга сталеливарна компанія в Європі головною проблемою галузі вважає економічний клімат. 

Дослідження ExxonMobil, що охопило всю Європу, показало, що кожна друга європейська сталеливарна компанія вважає головною проблемою галузі економічний клімат. 

Основні результати дослідження у сфері сталеливарної промисловості 

Галузеве дослідження показало наступне: 
  • 4 з 5 компаній вважають проактивний підхід до обслуговування обладнання найкращим способом оптимізації продуктивності; 
  • 24% компаній за останні 12 місяців стикалися з ситуацією, коли як мінімум 10% обладнання виявлялося незадіяним внаслідок незапланованих простоїв. 
Згідно з результатами дослідження, компанії вважають ціну важливим фактором, але при цьому розуміють, що в довгостроковій перспективі високоякісний мастильний матеріал може знизити сукупні витрати на експлуатацію обладнання, зокрема завдяки зменшенню часу простою, скорочення витрат на обслуговування і збільшення терміну служби обладнання. .



Про компанію Продукція Новини Для бізнесу Де купити Довідкова Мультимедіа Контакти
Карта сайту
Група Компаній Група Компаній "НІКО"

oil@niko.ua

г. Киев
13-й километр Бориспольского шоссе
Мегаполис НИКО
+38 044 205-33-35
Лого Mobil 1 Mobil Delvac Mobil SHC

Забыли свой пароль? Пожалуйста, введите свою почту и мы отправим вам ссылку для создания нового пароля.

Вход