01.07.2015
Маркетингове дослідження ExxonMobil проблем виробників сталі в регіоні Європа, Африка і Близький Схід
Майже кожна друга сталеливарна компанія в Європі головною проблемою галузі вважає економічний клімат.
Дослідження ExxonMobil, що охопило всю Європу, показало, що кожна друга європейська сталеливарна компанія вважає головною проблемою галузі економічний клімат.
Основні результати дослідження у сфері сталеливарної промисловості
Галузеве дослідження показало наступне:
- 4 з 5 компаній вважають проактивний підхід до обслуговування обладнання найкращим способом оптимізації продуктивності;
- 24% компаній за останні 12 місяців стикалися з ситуацією, коли як мінімум 10% обладнання виявлялося незадіяним внаслідок незапланованих простоїв.
Згідно з результатами дослідження, компанії вважають ціну важливим фактором, але при цьому розуміють, що в довгостроковій перспективі високоякісний мастильний матеріал може знизити сукупні витрати на експлуатацію обладнання, зокрема завдяки зменшенню часу простою, скорочення витрат на обслуговування і збільшення терміну служби обладнання. .
|