26.01.2016
DUBAI KARTDROME 24 HOURS DRIVEN BY MINI
Компанія «НІКО Трейдінг» виступила партнером команди «INGUL-kart», найкращої спортивної картингової команди України, на DUBAI KARTDROME 24 HOURS DRIVEN BY MINI, престижному міжнародному чемпіонаті з картингу серед аматорських команд.
DUBAI KARTDROME 24 HOURS DRIVEN BY MINI - це заключний 4-й етап Дубайського марафон-чемпіонату 2015 р. з картингу, який відбувся 11 грудня 2015 р.
Традиційно, 4-й етап - 24-годинний (після 3-х 12-годинних протягом року) є завершальним і найпрестижнішим не тільки в близькосхідному регіоні, а й для Європи (а також останнім часом все частіше - Азії та Америки) , звідки приїжджають добра половина команд-учасниць.
У нинішньому сезоні наплив бажаючих був настільки масовим, що ліміт кількості можливих учасників був вичерпаний вже за 2 місяці до початку змагання.
По прильоту в Дубай команда відразу ж попрямувала на картодром, де для неї було зарезервовано час для першого тренування. Завдання 1-го часу тренувань - вивчити трасу і почати шукати оптимальний ритм. І Макс Геронімус, лідер команди, який бував тут ще в 2011 р, цей ритм відчув буквально відразу ж - 1"10"'400 - всього в парі десятих від поточного кращого часу дня. Також непогано відразу ж поїхали Геннадій Борщ і Віктор Кобеляцький.
Наступний день - нарада і аналіз телеметрії. Порівнюється швидкість і обороти двигуна кращого кола лідера і кращих кіл інших учасників. Виявляються їх відносно слабкі місця - конкретні повороти, в яких потрібно їхати швидше і / або по трохи іншій траєкторії, точки та інтенсивність гальмування. Звичайно ж, на екрані комп'ютера все виглядає зрозуміло і легко, але на практиці перебудувати себе, свій стиль пілотажу виходить ой як нелегко або принаймні не так швидко, як хочеться. Увечері - чергові тренувальні сесії, які в цілому підтверджують прогрес за виявленими слабкими областями.
Хоча організатори і декларують рівний рівень картів, все-таки навіть "нормальний" і природний розкид швидкості може становити 0"'300 - 0"'500. Тобто з урахуванням дуже високої щільності рівня команд, навіть природний розкид картов може привести до різниці в підсумкових результатів до 10 позицій, що вже говорити про форсмажорних ситуаціях, коли у карта виявляються які-небудь додаткові неполадки.
Наступний день - уже день безпосередньо гонки. З 9-30 по 10-30 - практика, в якій всі пілоти команди проїжджають по кілька кіл, щоб звикнути до нової машини і особливо гумі, яка досить сильно відрізняється від "тренувальної". Після цього починається вже найважливіше - 15-хвилинна кваліфікація, де визначаються місця команд на стартовій решітці. Конкуренція тут виявилася настільки щільною, що навіть час менше секунди !!! від лідера не гарантувало місця у двадцятці (шоу Formula 1 тут взагалі не йде в порівняння, хіба що більш конкурентні серії начебто DTM, NASCAR, IndyCar і спортивний картинг).
На першому колі гонки після старту в стилі «Ле-Ман», незважаючи на те, що відразу ж були відіграні кілька позицій, карт стартувавшого Геннадія Борща розгорнув під час необдуманої атаки пілот однієї з китайських команд-аутсайдерів, після чого довелося пробиватися наверх з останньою позиції. Також не сприяли оптимістичним очікуванням помилка при дотриманні мінімального часу піт-стопа всього на 0"'300 (з передбачених регламентом 3-х хвилин), а також 2 штрафу поспіль за зрізання траси. Але команда зібралася і більше значних помилок до кінця гонки не допускала. В цілому можна сказати, що під час гонки команді загалом не вистачало швидкості. Причинами були як відставання 3-х відносно повільних з 6 пілотів команди, так і, можливо, деяке відставання по швидкості самої машини під №23.
У результаті INGUL-kart фінішував на 25 місці в 23-х колах (із 1137) або в 2% від переможця. У порівнянні зі стартом відіграні 3 позиції у команд, які помилялися більше за нас. Щільність на фініші (що підтвердило найвищу конкуренцію - в середньому позиція відповідала відставання у колах) виявилася найбільшою принаймні за останні 5 років.
Фотографії із заходу доступні в
фотогалереї.