|
20.05.2015
McLaren і Honda починають нову епоху з MP4-30
McLaren Honda - культова команда, яка увійшла в історію автогонок, возз'єдналася, щоб знову підкорити гонки Гран-прі.
Поновлення через 23 роки такого знаменитого партнерства викликає великі очікування у шанувальників автоспорту. Фахівці McLaren і Honda пишуть нову історію, але з повагою озираються на минулі успіхи.
Результатом нового співробітництва McLaren і Honda стала поява гоночного автомобіля MP4-30 з двигуном Honda. McLaren і Honda ставлять перед собою амбітні цілі, але розуміють, що домогтися їх вдасться не відразу - перемога в Королівських гонках є тривалим і складним процесом, що відбувається від сезону до сезону. Однак з MP4-30 McLaren і Honda вважають, що вони готові до швидкої і ефективної роботи на шляху до успішного майбутнього.
До підготовки команди до 2015 року були залучені фахівці компанії ExxonMobil, які вже протягом двох років розробляють з колегам з Honda нові технології і покращують склад мастильних матеріалів Mobil 1 спеціально для турбодвигуна Honda V6.
ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ
Паливо:
Неетилований бензин ExxonMobil High Performance Unleaded (з вмістом біопалива на рівні 5.75%)
Мастильні матеріали і рідини:
Пластичне мастило Mobilith SHC ™ 1500 змащує чотири тріподний з'єднання приводних валів і оберігає від високих температур, які є результатом роботи вихлопної і гальмівної систем.
Пластичне мастило Mobilith SHC ™ 220 максимально знижує опір коченню в керамічних підшипниках ступиця, дозволяючи значно збільшувати швидкість.
Гідравлічне масло Mobil SHC ™ працює при високому тиску і температурах. Використовується в приводах, трансмісії, та інших системах управління двигуном.
Mobil 1 ™ Engine Oil - нізкофрікціонное масло з високими захисними властивостями для охолодження, продовження терміну служби та підвищення економії палива.
Трансмісійне масло Mobil 1 SHC ™ - скорочує витрату масла на тягові зусилля, що робить роботу коробки передач більш ефективною і дозволяє передавати більше потужності на задні колеса.
Возврат к списку
|
|