Skip to main content

Маркетингове дослідження ExxonMobil проблем виробників сталі в регіоні Європа, Африка і Близький Схід


01.07.2015

Майже кожна друга сталеливарна компанія в Європі головною проблемою галузі вважає економічний клімат. Дослідження ExxonMobil, що охопило всю Європу, показало, що кожна друга європейська сталеливарна компанія вважає головною проблемою галузі економічний клімат. Основні результати дослідження у сфері сталеливарної промисловості Галузеве дослідження показало наступне: 4 з 5 компаній вважають проактивний підхід до обслуговування обладнання найкращим способом оптимізації продуктивності; 24% компаній за останні 12 місяців стикалися з ситуацією, коли як мінімум 10% обладнання виявлялося незадіяним внаслідок незапланованих простоїв. Згідно з результатами дослідження, компанії вважають ціну важливим фактором, але при цьому розуміють, що в довгостроковій перспективі високоякісний мастильний матеріал може знизити сукупні витрати на експлуатацію обладнання, зокрема завдяки зменшенню часу простою, скорочення витрат на обслуговування і збільшення терміну служби обладнання. .


© НІКО Трейдинг. Всі права захищені.